IncassoPartners onderscheidt zich van andere Incassobureau’s door hun ‘People First’ werkwijze. Daarbij staat de klant centraal. Om deze overtuiging uit te dragen, werden de Lemon Creatives ingeschakeld voor een complete rebranding en positionering van het merk voor alle online- en offlinemedia.
De Lemons hebben gekozen voor een kort, intensief traject om de rebranding te realiseren. Voor ieder aspect werd de meest geschikte Lemon Creative ingevlogen voor optimale inzet van ieders expertise. Efficiënt projectmanagement en een duidelijke taakverdeling zorgden voor een vlotte samenwerking met dito resultaat.
Het resultaat is een robuuste rebranding die een unieke positionering realiseert. Het merk draagt de #PeopleFirst gedachte uit, die het merk versterkt en een duidelijk verhaal vertelt voor potentiële klanten.
De rebranding is inclusief:
“De Lemons brengen een creatief feestje met zich mee! Je merkt dat je samenwerkt met gedreven zzp’ers. Dat is heel anders dan met een bureau: je voelt de energie en expertise die iedere professional met zich meebrengt. Dat zorgt voor een fijne samenwerking, waarbij het resultaat voorop staat.” Frank Schouten: “We zijn enorm enthousiast over de website, huisstijl en kernwaarden die de Lemon Creatives voor ons hebben neergezet. En hebben we nog iets nodig? Dan halen we gewoon de Lemon erbij die daar het beste bij aansluit.”