Huisstijl rebranding en website design voor incassopartners

opdrachtgever: IncassoPartners

Laat een complete rebranding gerust aan de Lemon Creatives over. Voor het Leidse IncassoPartners bouwden we een complete website, inclusief nieuw huisstijl ontwerp en kernwaarden ontwikkeling voor een unieke positionering in de incassobranche.

IncassoPartners

Wat was de vraag?

IncassoPartners onderscheidt zich van andere Incassobureau’s door hun ‘People First’ werkwijze. Daarbij staat de klant centraal. Om deze overtuiging uit te dragen, werden de Lemon Creatives ingeschakeld voor een complete rebranding en positionering van het merk voor alle online- en offlinemedia.

De beste aanpak?

De Lemons hebben gekozen voor een kort, intensief traject om de rebranding te realiseren. Voor ieder aspect werd de meest geschikte Lemon Creative ingevlogen voor optimale inzet van ieders expertise. Efficiënt projectmanagement en een duidelijke taakverdeling zorgden voor een vlotte samenwerking met dito resultaat.

Wat is het resultaat?

Het resultaat is een robuuste rebranding die een unieke positionering realiseert. Het merk draagt de #PeopleFirst gedachte uit, die het merk versterkt en een duidelijk verhaal vertelt voor potentiële klanten.

De rebranding is inclusief:

  • Nieuw logo en huisstijl
  • Geavanceerde website
  • Missie, visie en kernwaarden
  • Online content
  • Drukwerk redesign
  • Fotografie
  • Presentatie voor potentiële klanten

Directeur IncassoPartners

Frits Bovenberg

“De Lemons brengen een creatief feestje met zich mee! Je merkt dat je samenwerkt met gedreven zzp’ers. Dat is heel anders dan met een bureau: je voelt de energie en expertise die iedere professional met zich meebrengt. Dat zorgt voor een fijne samenwerking, waarbij het resultaat voorop staat.” Frank Schouten: “We zijn enorm enthousiast over de website, huisstijl en kernwaarden die de Lemon Creatives voor ons hebben neergezet. En hebben we nog iets nodig? Dan halen we gewoon de Lemon erbij die daar het beste bij aansluit.”

Benieuwd wat wij
voor jullie organisatie
kunnen betekenen?